Eventually everything connects – people, ideas, objects. The quality of the connections is the key to quality per se.
Ray en Charles Eames
Waarom TUSSEN?
Wij zien gemiste kansen: communicatie zonder impact die mensen niet in beweging zet. Ook zien wij merken die wel zichtbaar zijn, maar communiceren op een manier die niet optelt voor het merk.
Wij geloven dat het beter kan en beter moet. Elk merk verdient de beste communicatie, hoe klein of groot het communicatieprobleem ook is.
Onze professie is mensenwerk. Wij zijn ervan overtuigd dat waar mensen echt samenwerken het beste resultaat wordt behaald. De kennis van de adverteerder, de strategische visie van het merk en het talent van creatie komen het best tot hun recht binnen een helder proces. Zo ontstaan chemie en energie die nodig zijn om tot de beste ideeën te komen. En tot communicatie die werkelijk iets te weeg brengt. En dat is waar het TUSSEN om gaat.
Wie is TUSSEN?
We hebben beiden jarenlang ervaring opgedaan op grote merken bij de top 5 bureaus van Nederland zoals PPGH/JWT, TBWA/Neboko en N=5. We spreken de taal van de adverteerder en begrijpen wat hem drijft; we spreken ook de taal van creatie en begrijpen wat zij nodig hebben om tot het beste werk te komen.